Warunki dostawy i zwrotów

 Oferowane metody dostawy

  1. Dostawa produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi w trakcie składania zamówienia.
  2. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy w zależności od zamówionego produktu:
    1.2. list polecony (opcja dotyczy wyłącznie wysyłki kartek okolicznościowych),
    1.3. przesyłka pocztowa,
    1.4. przesyłka kurierska,
    1.5. paczkomat,
    1.6. po indywidualnych ustaleniach z Klientem możliwy jest odbiór osobisty zamówionych produktów w miejscu i terminie ustalonym przez obie strony. Odbiór osobisty jest bezpłatny.
  3. Darmowa dostawa dotyczy zamówienia powyżej 300 zł, liczonego sprzed zastosowania kuponów i rabatów. Aby otrzymać darmową dostawę, należy na liście sposobów dostawy zaznaczyć punkt “Darmowa dostawa”. Wyświetla się ona wyłącznie w sytuacji, gdy wartość zamówienia jest równa lub większa niż 300 zł.

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Klient może w terminie 14 dni odstąpić od umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Bieg terminu określonego w § 10 ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia produktu Klientowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
  3. W przypadku umowy, która obejmuje wiele produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w § 10 ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
  4. Klient może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie przez klienta oświadczenia przed upływem tego terminu.
  5. Oświadczenie może być złożone za pomocą formularza stanowiącego załącznik do regulaminu (zamieszczono je poniżej) przesłanego na adres elektroniczny biuro@projektpokolenia.pl. Wypełnienie formularza nie jest obowiązkowe, jednak stanowi gwarancję właściwego zrozumienia przez sprzedawcę woli Klienta. Oświadczenie o jednoznacznej treści można również przesłać na adres e-mail biuro@projektpokolenia.pl.
  6. Skutki odstąpienia od umowy:

6.1. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

6.2. w przypadku odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest niezwłocznie – nie później niż w ciągu 14 dni –  zwrócić zakupiony produkt w stanie niezniszczonym i nieuszkodzonym, chyba że było to niezbędne do zbadania charakteru, cech lub funkcjonalności produktu na adres Projekt Pokolenia, ul. Batalionu “Parasol” 62, 09-410 Płock. Termin zostanie zachowany, jeśli Klient odeśle produkt przed upływem terminu 14 dni.

6.3. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwróci Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.

6.4. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu z powrotem.

6.5. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.

6.6. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu, także koszty zwrotu produktu, jeśli ze względu na swój charakter produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.

6.7. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

6.8. W przypadku gdy ze względu na charakter produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu produktu, będzie się znajdować w opisie produktu w sklepie.

6.9. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umowy:
a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
b) o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.

Reklamacja i gwarancja

  1. Umową sprzedaży objęte są nowe produkty.
  2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
  3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
  4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
  5. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
  6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
  7. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres Projekt Pokolenia, ul. Batalionu “Parasol, 09-410 Płock.

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

e-mail: biuro@projektpokolenia.pl

Odstąpienie od umowy sprzedaży (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku zamiaru odstąpienia od umowy)

Informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów:

………………………………….(proszę wpisać zwracane towary lub numer zamówienia)

Data zawarcia umowy

……………………………..

Data odbioru towaru

………………………………

Imię i nazwisko Klienta

……………………………….

Adres Klienta

……………………………………

Data i Podpis Klienta

……………………………………..

(podpis jest wymagany tylko, gdy formularz jest przesyłany w wersji papierowej)