Oferowane metody dostawy
- Dostawa produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi w trakcie składania zamówienia.
- Klient może skorzystać z następujących metod dostawy w zależności od zamówionego produktu:
1.2. list polecony (opcja dotyczy wyłącznie wysyłki kartek okolicznościowych),
1.3. przesyłka pocztowa,
1.4. przesyłka kurierska,
1.5. paczkomat,
1.6. po indywidualnych ustaleniach z Klientem możliwy jest odbiór osobisty zamówionych produktów w miejscu i terminie ustalonym przez obie strony. Odbiór osobisty jest bezpłatny. - Darmowa dostawa dotyczy zamówienia powyżej 300 zł, liczonego sprzed zastosowania kuponów i rabatów. Aby otrzymać darmową dostawę, należy na liście sposobów dostawy zaznaczyć punkt “Darmowa dostawa”. Wyświetla się ona wyłącznie w sytuacji, gdy wartość zamówienia jest równa lub większa niż 300 zł.
Prawo odstąpienia od umowy
- Klient może w terminie 14 dni odstąpić od umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Bieg terminu określonego w § 10 ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia produktu Klientowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
- W przypadku umowy, która obejmuje wiele produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w § 10 ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
- Klient może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie przez klienta oświadczenia przed upływem tego terminu.
- Oświadczenie może być złożone za pomocą formularza stanowiącego załącznik do regulaminu (zamieszczono je poniżej) przesłanego na adres elektroniczny biuro@projektpokolenia.pl. Wypełnienie formularza nie jest obowiązkowe, jednak stanowi gwarancję właściwego zrozumienia przez sprzedawcę woli Klienta. Oświadczenie o jednoznacznej treści można również przesłać na adres e-mail biuro@projektpokolenia.pl.
- Skutki odstąpienia od umowy:
6.1. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
6.2. w przypadku odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest niezwłocznie – nie później niż w ciągu 14 dni – zwrócić zakupiony produkt w stanie niezniszczonym i nieuszkodzonym, chyba że było to niezbędne do zbadania charakteru, cech lub funkcjonalności produktu na adres Projekt Pokolenia, ul. Batalionu “Parasol” 62, 09-410 Płock. Termin zostanie zachowany, jeśli Klient odeśle produkt przed upływem terminu 14 dni.
6.3. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwróci Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
6.4. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu z powrotem.
6.5. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
6.6. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu, także koszty zwrotu produktu, jeśli ze względu na swój charakter produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
6.7. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
6.8. W przypadku gdy ze względu na charakter produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu produktu, będzie się znajdować w opisie produktu w sklepie.
6.9. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umowy:
a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
b) o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.
Reklamacja i gwarancja
- Umową sprzedaży objęte są nowe produkty.
- Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
- Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
- Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres Projekt Pokolenia, ul. Batalionu “Parasol, 09-410 Płock.
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
e-mail: biuro@projektpokolenia.pl
Odstąpienie od umowy sprzedaży (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku zamiaru odstąpienia od umowy)
Informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów:
………………………………….(proszę wpisać zwracane towary lub numer zamówienia)
Data zawarcia umowy
……………………………..
Data odbioru towaru
………………………………
Imię i nazwisko Klienta
……………………………….
Adres Klienta
……………………………………
Data i Podpis Klienta
……………………………………..
(podpis jest wymagany tylko, gdy formularz jest przesyłany w wersji papierowej)